Miten Easoft Docs sai alkunsa?

Monilla yrityksillä on tarve dokumentoida työkohteita ja tehdä erilaisia niihin liittyviä raportteja dokumentteja.

Tämä sama tarve nousi esille myös Easoftin toiminnanohjausjärjestelmän käyttäjiltä. Työkohteista piti saada tehtyä fiksun näköisiä sähköisiä raportteja, joihin piti saada tekstin lisäksi kuvia ja sähköiset allekirjoitukset. Ja täyttäminen piti onnistua nopeasti puhelimella. Raportointi jäi helposti roikkumaan, koska se tuntui työläältä ja aikaa vievältä.

Ongelmaan herättyämme huomasimme kuitenkin pian, ettei oikeasti toimivan dokumentointisovelluksen tekeminen onnistu “siinä sivussa”, vaan siihen täytyy keskittyä täysillä. Perustimme oman yhtiön, Easoft Docs Oy:n, joka keskittyy vain tämän ongelman ratkaisemiseen.

Easoft Docs kuuluu Easoft-konserniin. Easoft Oy tarjoaa toiminnanohjausjärjestelmän ja Easoft Docs Oy dokumentointisovelluksen, jotka toimivat sekä yhdessä että itsenäisinä tuotteinaan. Yhteinen missiomme on ohjata liiketoimintanne menestykseen ohjelmistojemme avulla.

Saammeko esitellä Easoft Docsia tarkemmin?

Etäpalaverissa esittelemme teille Easofti Docsin toiminnallisuudet ja käymme läpi miten nykyaikainen mobiilidokumentointi voisi tehostaa teidän liiketoimintaanne.