Easoft Docs hinnasto

Mikä paketti sopisi tarpeisiinne?

Olemme paketoineet Easoft Docsin niin, että sen käyttöönotto on järkevää eri tarpeisiin. 

Easoft Docs

Yritystili 99 €/kk

Käyttäjät 9 €/kk

 

Käyttöönotto 590€

Easoft Docs Enterprise

Kysy tarjous

 

 

  • Räätälöity käyttöönotto
  • Integrointimahdollisuus
  • Rajaton määrä dokumenttipohjia
  • Dokumenttipohjien ulkoasun muokkaus
  • Yrityksen logo ja tiedot dokumentille
  • Asiakasrekisteri
  • Dokumentin jakaminen sähköpostilla
  • Sähköinen allekirjoitus
  • Pdf-liitteiden yhdistäminen dokumentille
  • Puhelintuki arkisin klo 9-15

Ulkoiset käyttäjät

Katsoja: 0 €

Kommentoija ja allekirjoittaja: 3 €/kk (laskutetaan vain kuukausista, jolloin käyttäjä on kommentoinut tai allekirjoittanut dokumentteja)

Muokkaaja: 9 €/kk
(laskutetaan vain kuukausista, jolloin käyttäjä on luonut tai muokannut dokumentteja)

Hintoihin lisätään arvonlisävero 24%

Yleisimmät kysymykset

Mikä on Easoft Docs?

Easoft Docs on dokumentointiohjelma, joka toimii puhelimella, tabletilla ja tietokoneella. Sillä voit tehdä työkohteisiin liittyviä raportteja ja sähköisiä pöytäkirjoja.

Miten Easoft Docs eroaa perinteisistä tekstinkäsittelyohjelmasta kuten Microsoft Word?

Tekstinkäsittelyohjelman ääressä saattaa kulua pitkäkin aika, kun lisäät manuaalisesti kuvat, kirjoitat tekstit ja viilaat ulkoasun kuntoon. Jokaisella työntekijällä tulee helposti omannäköinen raportti, jolloin yrityksesi brändi vaarantuu ja raportin uskottavuus heikkenee.

Easoft Docsilla raporttien täyttäminen on helpompaa ja nopeampaa. Valmiit raporttipohjat voidaan viilata niin toimiviksi, että raportti voidaan tehdä alusta loppuun suoraan työmaalla, puhelimella tai tabletilla.

Miten hyödyn Easoft Docsista?

Easoft Docsin hyöty on se, että raportointi ja dokumentointi tulee todella tehtyä. Ominaisuudet tukevat liiketoimintaasi myynnistä asennukseen. Saat lisätietoa koostamastamme tietopaketista Seitsemän rahanarvoista syytä dokumentoida työkohteet.

Miten saan Easoft Docsin käyttööni?

Selvitämme dokumentointitarpeenne lyhyessä etäpalaverissa. Sen jälkeen teemme teille räätälöidyn dokumenttipohjan ja opastamme ohjelman käytön. Tyyppillisesti käyttöönotossa menee asiakkaan aikaa 30-60 min.
 

Ketkä ovat teidän asiakkaitanne?

Tyypillisimmät asiakkaamme ovat rakentamisen, remontoinnin ja talotekniikan toimialoilla toimivat yritykset. Asiakasyrityksiemme koko vaihtelee yhden henkilön yrityksistä isoihin konserneihin asti.

Miten eroatte Easoftin toiminnanohjausjärjestelmästä?

Easoft Docs kuuluu Easoft-konserniin. Easoft ERP tarjoaa toiminnanohjausjärjestelmän ja Easoft Docs dokumentointisovelluksen. Nämä toimivat sekä yhdessä että itsenäisinä tuotteinaan.

Mistä saan apua, jos minulle tulee ongelmia Easoft Docsin kanssa?

Saat apua asiakaspalvelustamme sähköpostitse ja puhelimella. Ilmainen tukipuhelin palvelee arkisin 9–15 välillä numerosta 020 7980 250. Sähköposti on tuki@easoft.fi

Keneltä voin kysyä lisätietoa Easoft Docsista?

Myyntipäällikkömme Turo Permikangas kertoo mielellään lisää Easoft Docsista. Soita hänelle numeroon 040 161 5966 tai lähetä sähköpostia osoitteeseen turo.permikangas@easoft.fi

Aatu Liikanen, toimitusjohtaja Easoft Docs Oy

Turo Permikangas

Myyntipäällikkö, myynti ja käyttöönotto

040 161 5966

Kerromme mielellämme lisää 

Kerromme mielellämme lisää ja käymmä Docsin toiminnallisuudet läpi etäpalaverissa. Jätä meille yhteydenotto alla olevan napin takaa löytyvästä lomakkesta, niin olemme teihin pian yhteydessä!